Diéta

Amikor ráébredsz,
hogy semmi sem hiányzik,
az egész világ a birtokod.

 


90 napos diéta, amitől megváltozol!

Nem vagyok a diéta híve, inkább a mozgást és a megelőzést támogatom! Bizonyára vannak olyan esetek mikor nélkülözhetetlen diétát elrendelni, bár azt gondolom erre ott vannak a kórházak melyek rendelkeznek diabetikusokkal akik többek között személyre szabottan tudnak összeállítani olyan étrendet amely változást hozhat súlyfeleslegünkben. Amennyiben valaki diétázik, ne feledje a szervezetnek szüksége van vitaminokra melyeket a diéta alatt mesterséges úton pótólni kell!
Letölthető e-számok, akit érdekel mit is tesznek bele a gyártók az élelmünkbe amit nap mint nap fogyasztunk. e-számok letöltése


 

Diéta, amitől megváltozol
A következő diétát amerikai sportorvosok dolgozták ki. Veszélye nincs, még a természetgyógyász is javasolja! Az eredmény 90 nap alatt 15-20 kg, és még a magas vérnyomást is megszünteti! A fogyókúra a felesleges kilók leadása mellett megváltoztatja a szervezet működését, amivel garantálja, hogy a leadott kilók nem jönnek vissza. Ha kevesebb kilót kell leadni, a diétát előbb abba lehet hagyni, de a szervezetben nem jön létre a fent említett változás.

A REGGELI minden nap ugyanaz: néhány gyümölcs (2 alma vagy körte, barack vagy egy marék apró gyümölcs.
A diéta során protein-, keményítő-, szénhidrát- és gyümölcsnapok váltakoznak. A sorrendet nem szabad megváltoztatni!

1. nap: Protein-nap
EBÉD: főtt vagy sült hús – 3 szelet (20 dkg) Hús helyett lehet 3 tojást sülve vagy főve elfogyasztani, vagy esetleg sajtot. 1 szelet kenyér, saláta korlátlan mennyiségben, olaj nélkül. Ebéd után 2 dl tészta nélküli leves kötelezően meg kell inni! Tejet, sajtot csak ezen a napon lehet enni.
VACSORA: ugyanaz, mint az ebéd volt, csak leves nélkül. Ügyeljünk arra, hogy ugyanazt együk vacsorára is, amit ebédre ettünk.
2. nap: Keményítő-nap
EBÉD: Bármilyen zöldségféle (bab, borsó, zöldbab lencse, sárgarépa, burgonya…), kötelezően főzve! Ételízesítő, só, ketchup, főtt paradicsom használható! 1 szelet kenyér, saláta ízlés szerint.
VACSORA: ugyanaz, mint az ebéd, csak kisebb mennyiségben.
3. nap: Szénhidrát-nap
EBÉD: Főtt tészta fűszerezve. Ez lehet pizza ketchuppal, spagetti szósszal, vagy bármilyen sós sütemény (egy adag pizzának megfelelően).
VACSORA: Két kisebb szelet torta vagy 2-3 apró kalács, esetleg 3 adag fagyi, és kötelezően 1 szelet főzőcsokoládé!!!
4. nap: Gyümölcs-nap
EBÉD: Bármilyen gyümölcs, korlátlan mennyiségben.
VACSORA: Bármilyen gyümölcs, minden mennyiségben!

Egyéb tudnivalók:
- A diéta alatt havonta egyszer víznapot kell tartani, amely mindig a gyümölcsnap után következik, majd a proteinnappal folytatjuk.
- Kávé és tea korlátlan mennyiségben fogyasztható, cukor és tej nélkül.
- A diéta befejezése után normálisan ehetünk, azzal a feltétellel, hogy a reggeli csak gyümölcs lehet még 90 napig. Ha ebben a 90 napban még 3 kilót leadunk, ez azt jelenti, hogy megtörént a változás a szervezetben.
- Kicsit komplikáltnak hathat a diéta, de nem az!
Csak akkor várhatsz segítséget, ha te magad is segítesz másokon!
 

látogató
van jelenleg
a weblapon.
Elérhetőség:
Tel: 06/30 209-6000
Masszőr képzés, masszázs oktatás egész évben!